Za nami je prva sezona namakanja – mnenja uporabnikov

Za nami je prva sezona namakanja – mnenja uporabnikov

Prva sezona namakanja je za nami, vkorakali smo že v drugo. Pri uporabnikih sistema SPON smo preverili, kaj menijo o njem, prvi uporabnik je povedal naslednje:

Čeprav se še nismo čisto privadili temu načinu namakanja, nam informacija iz sond zelo veliko pomeni in jo redno spremljamo in sedaj vemo, kaj se dogaja z vodo v tleh. Pred uvedbo sistema SPON smo tavali v tem.

Mnenje drugega zadovoljnega uporabnika pa se glasi:

Že pred uvedbo sistema SPON sem spremljal porabo vode na merilcu in prilagajal trajanje namakanja po občutku. Namakam približno 2-4 ure, vsak drugi, tretji dan. SPON mi nudi realne informacije, navodila za namakanje so mi v pomoč in mi služijo kot potrditev mojih odločitev v procesu odločanja o namakanju

To sta le dve izmed izjav, ki so nam jih zaupali navdušeni uporabniki. Več si jih lahko preberete na grafičnem prikazu.

PROJECT CONTACTS

LIFE ViVaCCAdapt contact - Coordinating Beneficiary Regional development agency ROD Ajdovščina

Address:

Vipavska cesta 4
5270 Ajdpovščina
Slovenia

Phone:

+386 5 365 36 00

Hours:

Mon-Fri 8am - 4pm